EN | РУ | עב
מכבי שירותי בריאות הראל ביטוח ופיננסים
לכל השירותים

תשובות לשאלות

איור של תיקייה

מצלצלים למוקד ייעודי למבוטחי הראל הפעיל בכל ימות השבוע במספר: 3555*.
(כשהמענה הקולי יבקש להקיש מספר תעודת זהות עליך להקיש את מספר החבר שלך במכבי ללא הספרה 9 בהתחלה)

שירות בשפות עברית ואנגלית: א'-ה': משעה 8:00 עד שעה 20:00, ו' משעה 8:00 עד שעה 12:00.

שירות בעברית בלבד: א'-ה': משעה 20:00 עד 8:00 למחרת , ו' משעה 12:00 עד יום א' בשעה 8:00.

לקבלת שירות באמצעות המוקד יש להקיש את המספר החבר שלך במכבי (כשהמענה הקולי יבקש להקיש מספר תעודת זהות עליך להקיש את מספר החבר שלך במכבי, ללא הספרה 9) כפי שנמסר לך בעת ההצטרפות לביטוח. ניתן לזמן תור גם בלשונית איתור השירותים באתר מכבי.

שם הרופא/ה יימסר לך בעת זימון התור או בטלפון 3555*. אם יש לך סיסמה אישית, ניתן למצוא את המידע גם באתר מכבי Online בלשונית "הרופא שלי".

הנחיות לזימון ולביטול תורים ניתן למצוא גם באתר מכבי.

ניתן להגיע לאחד מסניפי מכבי, יש להגיע עם דרכון ומספר חבר במכבי ולעדכן את פרטי הקשר שלך ותונפק לך סיסמה ראשונה לשירות מכבי Online.
הנחיות להגדרת סיסמה ניתן למצוא באתר מכבי.  

אם ברצונך לעדכן במערכת מכבי כתובת דואר אלקטרוני או מספר טלפון ישראלי, יש לעשות זאת באמצעות פנייה טלפונית למוקד הייעודי במספר 3555*, או הגעה לאחד מסניפי מכבי עם דרכון כתעודה מזהה ומספר החבר שלך במכבי.

אנו ממליצים לעדכן פרטים אלו גם אצל סוכן הביטוח שלך.

  • בשעת חירום, חברי מכבי רשאים לפנות לכל חדר מיון בכל בית חולים ציבורי.
  • לפני הפנייה לחדר מיון, מומלץ לפנות לטיפול בקהילה, למוקדי הרפואה הדחופה של מכבי או שבהסכם, או להתייעץ עם אחות במוקד מכבי ללא הפסקה, בטלפון 3555*.
  • פנייה לחדר מיון כרוכה בתשלום, אלא אם הסיבה לפנייה נמנית עם המקרים שהוגדרו בתנאי הפוליסה.

מידע נוסף על פנייה לחדר מיון ניתן למצוא באתר מכבי.

הפעלת קוד חד-פעמי: מקלידים את המספר המזהה שלך במכבי כפי שנשלח אליך לאחר ההצטרפות לביטוח, ללא הספרה 9. את הספרה 9 בתחילת המספר יש להקליד בשדה "קוד אזרחות" > בוחרים את תאריך הלידה המלא שלך שמעודכן מכבי > לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור "שכחתי סיסמה". עכשיו ייפתח מסך לבחירת אופן שליחת הקוד: לנייד או לכתובת המייל המעודכן במכבי > לאחר קבלת הקוד באופן שבחרת, יש להזינו ולהיכנס לאתר מכבי Online. הנחיות לקבלת קוד חד-פעמי ניתן למצוא גם באתר מכבי.

שחזור סיסמה קבועה: מזדהים באתר מכבי באופן המפורט בסעיף 1 (הפעלת קוד חד –פעמי) > מקבלים סיסמה חד-פעמית > נכנסים לאתר ובוחרים סיסמה קבועה חדשה. הנחיות לעדכון סיסמה ניתן למצוא גם באתר מכבי.

באמצעות המחשב: נכנסים לאתר מכבי > בוחרים ב"מכבי Online" > לוחצים על הלחצן הימני בעכבר > בוחרים באפשרות Translate to ובוחרים את שפת התרגום הרצויה.

באמצעות הטלפון הנייד: נכנסים לאתר מכבי באמצעות הדפדפן Google Chrome > בוחרים ב"מכבי Online" > לוחצים על סימן שלוש הנקודות > בוחרים באפשרות Translate.

נכנסים לאתר מכבי Online > מזדהים עם סיסמה > בוחרים באפשרות "תקשורת עם רופאים".
מידע נוסף על בקשות לרופא/ה ניתן למצוא באתר מכבי.

  • למכבי יש הסכמים עם כל בתי החולים הציבוריים בארץ.
  • קבלת השירות בבתי החולים היא לפי צורך רפואי, על-פי החלטת הרופא/ה ובהתאם לפוליסה.
  • השירות בבית חולים כרוך בתשלום ולכן מחייב בקבלת אישור מקדים והתחייבות כספית (טופס 17) ממכבי.
  • בקשה להתחייבות מחייבת הצדקה רפואית, הפנייה רפואית מרופא מכבי בתחום הטיפול הנדרש וכן הזמנה מבית החולים.
  • את המסמכים ניתן להגיש באמצעות אתר מכבי Online או באמצעות פנייה פיזית למרכז הרפואי.

מידע נוסף על הגשת בקשה להתחייבות (טופס 17) ניתן למצוא באתר מכבי.