מצלצלים למוקד ייעודי למבוטחי הראל הפעיל בכל ימות השבוע במספר: 3555*.
(כשהמענה הקולי יבקש להקיש מספר תעודת זהות עליך להקיש את מספר החבר שלך במכבי ללא הספרה 9 בהתחלה)
שירות בשפות עברית ואנגלית: א'-ה': משעה 8:00 עד שעה 20:00, ו' משעה 8:00 עד שעה 12:00.
שירות בעברית בלבד: א'-ה': משעה 20:00 עד 8:00 למחרת , ו' משעה 12:00 עד יום א' בשעה 8:00.
לקבלת שירות באמצעות המוקד יש להקיש את המספר החבר שלך במכבי (כשהמענה הקולי יבקש להקיש מספר תעודת זהות עליך להקיש את מספר החבר שלך במכבי, ללא הספרה 9) כפי שנמסר לך בעת ההצטרפות לביטוח. ניתן לזמן תור גם בלשונית איתור השירותים באתר מכבי.
הנחיות לזימון ולביטול תורים ניתן למצוא גם באתר מכבי.
ניתן להגיע לאחד מסניפי מכבי, יש להגיע עם דרכון ומספר חבר במכבי ולעדכן את פרטי הקשר שלך ותונפק לך סיסמה ראשונה לשירות מכבי Online.
הנחיות להגדרת סיסמה ניתן למצוא באתר מכבי.
אם ברצונך לעדכן במערכת מכבי כתובת דואר אלקטרוני או מספר טלפון ישראלי, יש לעשות זאת באמצעות פנייה טלפונית למוקד הייעודי במספר 3555*, או הגעה לאחד מסניפי מכבי עם דרכון כתעודה מזהה ומספר החבר שלך במכבי.
אנו ממליצים לעדכן פרטים אלו גם אצל סוכן הביטוח שלך.
מידע נוסף על פנייה לחדר מיון ניתן למצוא באתר מכבי.
הפעלת קוד חד-פעמי: מקלידים את המספר המזהה שלך במכבי כפי שנשלח אליך לאחר ההצטרפות לביטוח, ללא הספרה 9. את הספרה 9 בתחילת המספר יש להקליד בשדה "קוד אזרחות" > בוחרים את תאריך הלידה המלא שלך שמעודכן מכבי > לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור "שכחתי סיסמה". עכשיו ייפתח מסך לבחירת אופן שליחת הקוד: לנייד או לכתובת המייל המעודכן במכבי > לאחר קבלת הקוד באופן שבחרת, יש להזינו ולהיכנס לאתר מכבי Online. הנחיות לקבלת קוד חד-פעמי ניתן למצוא גם באתר מכבי.
שחזור סיסמה קבועה: מזדהים באתר מכבי באופן המפורט בסעיף 1 (הפעלת קוד חד –פעמי) > מקבלים סיסמה חד-פעמית > נכנסים לאתר ובוחרים סיסמה קבועה חדשה. הנחיות לעדכון סיסמה ניתן למצוא גם באתר מכבי.
באמצעות המחשב: נכנסים לאתר מכבי > בוחרים ב"מכבי Online" > לוחצים על הלחצן הימני בעכבר > בוחרים באפשרות Translate to ובוחרים את שפת התרגום הרצויה.
באמצעות הטלפון הנייד: נכנסים לאתר מכבי באמצעות הדפדפן Google Chrome > בוחרים ב"מכבי Online" > לוחצים על סימן שלוש הנקודות > בוחרים באפשרות Translate.
נכנסים לאתר מכבי Online > מזדהים עם סיסמה > בוחרים באפשרות "תקשורת עם רופאים".
מידע נוסף על בקשות לרופא/ה ניתן למצוא באתר מכבי.
מידע נוסף על הגשת בקשה להתחייבות (טופס 17) ניתן למצוא באתר מכבי.