>

​כמבוטחים באחת מפוליסות ביטוח הדירה של הראל , ואם נרשם במפרט כי קיימת הררחבה לסיכוני מים ונוזלים אחרים, באפשרותכם לקבל שירותי תיקון לנזקים אלו, בכפוף להשתתפות עצמית ולתנאי הפוליסה. קבלת שירותי התיקון תלוי בסוג הכיסוי שרכשתם.

יש לפנות לחברת הניהול מילגם בטלפון  5041* או לחברת הניהול בלו בטלפון 8505* או לחצו כאן לאיתור שרברב

 ​

  • לצפייה בתנאי הפוליסה שברשותכם לחצו כאן או פנו לסוכן הביטוח שלכם​

שירות תיקונים לנזקי מים ונזקי איטום.

​יש לפנות לחברת הניהול מילגם בטלפון  5041* או לחברת הניהול בלו 8505*  או לחצו כאן לאיתור שרברב
חברת הניהול תמנה מומחה ו/או שמאי לבדיקת נסיבות האירוע והיקף הנזק , שיתאם מועד לביצוע הבדיקה. בחלק מהמקרים תתבקשו להעביר תמונות, מסמכים ו/או פרטים נוספים לצורך הטיפול.

באפשרותכם להתעדכן בסטטוס הטיפול בנזק באמצעות:

  • ספקי השירות (חברות הניהול): מילגם - 5041*    בלו - 8505* 
  • כניסה לאזור האישי
  • טלפון מוקד תביעות ביטוח כללי: 03-9294000
    שעות פעילות:
             בימים א'-ה': 7:30-19:00
             בימי ו' ובערבי חג: 7:30-12:00