התאמות הנגישות שבוצעו בקבוצה
-
ביצוע סקרי נגישות במבני הקבוצה ביחס לשירותים הניתנים בהם: הפערים והליקויים מופו וטופלו בהתאם לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמת נגישות לשירות), תשע"ג- 2013.
-
גיבוש נוהל בנושא נגישות: נכתב נוהל בנושא נגישות בשירות, וכן בוצעו התאמות בנהלים קיימים לצורך מתן שירות לאנשים עם מוגבלות.
מוקדים נגישים לקבלת קהל:
לנוחות ציבור הלקוחות, להלן הסדרי הנגישות הקיימים במוקדי קבלת קהל הנמצאים בכתובת דרך אבא הלל 3, רמת גן (בית הראל):
- התאמות נגישות שבוצעו במוקדים: בכל מוקדי קבלת קהל קיימות עמדות קבלת קהל נגישות, הותקנו לולאות השראה, הוקצו מקומות המתנה ומושבים עבור אנשים עם מוגבלות והונגשו כל המעברים במקומות בהם ניתן שירות. כמו כן, קיימת מערכת כריזה חזותית ושמיעתית לניהול תורים.
- במידת הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות בכדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
- קבלת שירות ללא המתנה: אדם עם מוגבלות יוכל לקבל שירות ללא המתנה בתור,
בהצגת תעודה המעידה על זכאותו באחד ממוקדי השירות בהראל.
- חניות נכים בחניוני החברה: בחניונים בהם ניתן שירות ללקוחות קבוצת הראל, הוקצו וסומנו מקומות לחניית נכים, בהתאם לחוק. החניה לאנשים עם מוגבלות הנושאים תג חניה לנכה פטורה מתשלום. הנכם מתבקשים ליצור עמנו קשר טרם ההגעה לצורך קבלת הנחיות במייל: liadye@harel-ins.co.il
- ליווי חיית שירות: אדם עם מוגבלות רשאי להיכנס למוקד קבלת קהל מלווה עם חיית שירות במידה ולא מדובר כלב נחייה, יתכן ותדרשו להציג תעודה מזהה או סימן על כך שמדובר בחיית שירות, כנדרש בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013.
- במידת הצורך, ניתן להזמין לפגישה בנושא פיננסי מורכב מתרגם לשפת הסימנים (בתיאום מראש מול רכזת הנגישות).
רכזת הנגישות של הקבוצה
עובדת הקבוצה גב' ליעד יחזקאל, הוכשרה ומונתה לתפקיד רכזת הנגישות של קבוצת הראל, והיא
מרכזת את כלל המאמצים בתחום זה. באפשרותך ליצור קשר עמה באחת הדרכים הבאות:
בדואר אלקטרוני: לכתובת liadye@harel-ins.co.il
באמצעות מילוי טופס צור קשר המופיע בתחתית העמוד
מידע על הסדרי הנגישות ללקוחות עם מוגבלות:
שירות לקוחות נגיש
עובדי הקבוצה העוסקים במתן שירות ללקוחותיה עברו הדרכה והכשרות בהיבטים של מתן שירות לאנשים עם מוגבלות. במסגרת זו קיבלו כלים למתן שירות נגיש ולאופן הטיפול בפניות של לקוחות בנושא שירות נגיש.
ניתן ליצור קשר עם החברה בכל אחת מן הדרכים הבאות:
-
מוקדי השירות
הטלפוניים: קיים נתב שיחות במוקדי שירות הלקוחות שהונגש כך שהמידע הוקלט בשפה ברורה, ללא מוסיקת רקע ודיבור איטי
-
טופס צור קשר המופיע בתחתית העמוד.
- SIGN NOW- שירות ללקוחות כבדי שמיעה וחירשים באמצעות מתורגמן. השירות פעיל בימים א'-ה', בין השעות 08:30-16:00.
- אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני: אנו מספקים מענה ללקוחותינו גם באמצעות הדואר האלקטרוני, מוקד 'וואטסאפ' או פגישה פרונטאלית במשרדי קבלת קהל.
- מילוי מסמכים: במידת הצורך, אנו מסייעים במילוי מסמכים על פי בקשתו של אדם עם מוגבלות, אשר עקב מוגבלותו מתקשה לעשות זאת.
- מידע נגיש: אנו מאפשרים ללקוחות בעלי מוגבלות לקבל מידע הנמסר על ידה באמצעות פורמטים נגישים. לצורך קבלת שירות ניתן לפנות לרכזת הנגישות במייל: liadye@harel-ins.co.il
אתר אינטרנט נגיש
באופן כללי, אתר נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות לגלוש בו, לצרוך את המידע הקיים בו ולהשתמש בו ביעילות. כחלק
מהתאמות הנגישות שבוצעו, בוצעו ההתאמות הנדרשות באתר האינטרנט, כך שכלל לקוחותינו יוכלו ליהנות מחוויית גלישה נוחה,
נעימה ונגישה. לנוחיותך, בוצעו התאמות נגישות גם לאתר המותאם בנייד וגם למסמכים המועלים על-ידנו לאזור האישי.
מידע על נגישות האתר
הראל פועלת בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 - קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט לרמה AA. תקן ישראלי זה זהה
למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת: Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0.
אתר זה עומד בהוראות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות),
התשע"ג - 2013, בכפוף לסייגים שלהלן:
- התאמות הנגישות בוצעו על-פי המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ועל-פי מסמך
WCAG2.0 הבינלאומי.
- הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור מספר דפדפנים.
- האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים,
Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים ומחלונות. ראה הרחבה בסעיף תפעול האתר.
- האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים כאמור לעיל.
- האתר מותאם לתוכנת קורא מסך NVDA.
ייעוץ מקצועי ובדיקות הנגישות באתר בוצעו על-ידי חברת נגישות לכל, שווידאה כי האתר עומד בדרישות התקנות.
דיווח על תקלת נגישות
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, כחלק ממחויבותנו לאפשר את השימוש בו לכלל האוכלוסייה, לרבות לאנשים עם מוגבלות.
יחד עם זאת, למרות מאמצינו הרבים להנגיש את כלל הדפים באתר, לרבות כלל המסמכים המועלים על-ידינו לאזור
האישי יתכן ויתגלו דפים או מסמכים באתר ובאזור האישי שעדיין אינם נגישים או שקיימת תקלה
בהנגשתם.
לכן, אם נתקלת בקושי לגלוש באתר ובאזור האישי או שנתקלת על אף האמור במסמך שאינו מונגש - אנא עדכן אותנו על כך בכדי
שנוכל לתקן זאת וכן להציע לך הנגשה מתאימה. באפשרותך לפנות אלינו באמצעות טופס צור קשר המופיע בתחתית העמוד או
באמצעות כל אחד מערוצי התקשורת עם החברה.
על-מנת שנוכל לטפל בבעיה במהירות וביעילות, חשוב לצרף לפנייה פרטים מלאים אודות הבעיה, ככל שניתן:
- תיאור הבעיה
- קישור לעמוד או למסמך בו גלשת
- מהי הפעולה שניסית לבצע?
- סוג הדפדפן (אקספלורר, כרום וכו') בו גלשת וגרסתו
- סוג מערכת ההפעלה (WIN 10, WIN XP וכו')
- סוג הטכנולוגיה המסייעת, במידה והשתמשת בכזו (JAWS, NVDA)
אנו נשקיע את מרב המאמצים על-מנת להנגיש את האתר בצורה המיטבית ולהשיב לכל פנייה במקצועיות ובמהירות.
תאריך עדכון: 27 במרץ , 2024.
טופס צור קשר