>

​​​​​​​​​​​במדריך זה ניתן לקבל הסבר על אופן הגשת תביעה עבור טיפול שיניים שבוצע במרפאה שאינה בהסדר עם הראל. במקרה שבוצע טיפול במרפאה שנמצאת בהסדר עם הראל, אין צורך בהגשת תביעה - התביעה מטופלת ע"י הרופא שלך.​​​

בקישור הבא ניתן לפנות אלינו בקלות ובאופן דיגיטלי בכל אחד מהנושאים הבאים: 

  • הגשת תביעת שיניים או טיפולי אבנית 
  • אישור תוכנית טיפולים מראש 
  • השלמת מסמכי תביעה 

  • לצורך החזר תשלום עבור טיפולי שיניים, יש לציין בטופס התביעה את המספר הנייד ואת מספר חשבון הבנק של מקבל הטיפול, במידה והוא בגיל 18 ומעלה. ​​

​להגשת התבי​עה באמצעות האתר לחצו כאן. הדרך המומלצת, הקלה והנוחה ללא צורך בהדפסה ומילוי ידני של טפסים

לחלופין, באפשרותך להדפיס את טופס התביעה שנמצא בתחתית עמוד זה, למלא אותו ולהעבירו אלינו באחת מן הדרכים הבאות:​

בדואר אלקטרוני, לכתובת: services@harel-ins.co.il

במסרון, למספר 052-3239571

בפקס, למספר: 03-7348102

בדואר, לכתובת: בית הראל, רח׳ אבא הלל ,3 ת.ד. 10952 רמת גן 5252202

תשובתנו תישלח אליך עד 14 ימי עבודה (ימים בהם אנחנו עובדים ואינם כוללים שישי, שבת וחגים) ממועד קבלת כל המסמכים המבוקשים.

באפשרותך לבדוק את מצב הבקשה שלך באמצעות פניה למוקד שירות הלקוחות של הראל

האם המסמכים ששלחתי הגיעו?

שלחת להראל מסמכים בפקס, בדואר או בדואר אלקטרוני ואתה מעוניין לבדוק האם הם התקבלו?
תוכל לבדוק זאת באמצעות מערכת סטטוס קבלת מסמכים.

 

 לפרטים נוספים