>

​​אם ברצונך לא לעבור לביטוח ניתוחים בישראל - משלים שב"ן (UPGRADE), או שברצונך לבטל את ההעברה לאחר שכבר בוצעה, באפשרותך להגיש בקשה לביטול ההעברה באמצעו טופס ​דיגיטלי​ או בכל אחת מדרכי ההתקשרות איתנו​.​​​​

​בתאריך 1.6.2024, בהתאם לחוק ועל פי הוראות רשות שוק ההון, כל מי שברשותם ביטוח בריאות פרטי, שיש בו כיסוי מלא לניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בישראל, יועברו לביטוח ניתוחים מסוג משלים שב"ן,  אשר משלים את הכיסוי לניתוחים הקיים להם בשב"ן של קופות החולים (שב"ן - שירותי בריאות נוספים).

ביטוח ניתוחים בישראל UPGRADE של הראל, משלים את הכיסוי הקיים לניתוחים פרטיים בקופת החולים במסגרת השב"ן, וכן כולל כיסוי לטיפולים מחליפי ניתוח בישראל. 

ביטוח זה יאפשר לך מחד לקבל כיסוי משלים לניתוחים שיבוצעו באמצעות השב"ן של קופות החולים או באמצעות חברת הביטוח, ומאידך ליהנות מהניסיון הרב שקיים אצלנו בהראל בכיסוי זה - מעל 20 שנה. 

לא נדרשת כל פעולה מצידך בעת המעבר לביטוח ניתוחים מסוג משלים שב"ן. 

למידע מפורט בנושא הרפורמה.


אם  ברצונך לא לעבור לביטוח ניתוחים בישראל משלים שב"ן (UPGRADE), או שברצונך לבטל את ההעברה לאחר שכבר בוצעה, הנך רשאי לפנות אלינו ולהודיע על בקשתך להישאר/לחזור לביטוח ניתוחים בישראל "מהשקל הראשון", כפי שהיית עד היום, אך תשומת ליבך שהחל מיום 1.6.2024 הביטוח יהיה בתנאים ובמחיר עדכניים. 

לצורך הודעתך על רצונך לחזור לביטוח ניתוחים בישראל מהשקל הראשון - נבקש ממך למלא טופס בקשה באמצעים המפורטים מטה.

חשוב לדעת כי באפשרותך לפנות לחברה עד ליום 1.6.2025 ולבקש את החזרתך ברצף ביטוחי לפוליסת ניתוחים בישראל "מהשקל הראשון" העדכנית, ללא צורך במילוי הצהרת בריאות, וזאת בכפוף לתשלום הפרשי פרמיה.

לידיעתך, אם יקרה מקרה ביטוח לפני שתודיע לנו על רצונך לבטל את ההעברה - זכאותך בגין אותו מקרה ביטוח תהיה לפי פוליסת ניתוחים בישראל "משלים שב"ן".

​לרשותך מספר אמצעים להודיע לנו על רצונך לחזור לפוליסת ניתוחים בישראל מסוג "מהשקל הראשון":

מי​​​לוי טופס דיגיטלי

מילוי הטו​​​פס שבתחתית העמוד ושליחתו במייל, לכתובת: polisotbs@harel-ins.co.il 

 העברת בקשה בוואטסאפ, במספר: 052-7544589 ומילוי פרטים נדרשים 

פנייה לשירות הלקוחות הטלפוני, במספר: 2735*​

לידיעתך, ניתן להעביר טופס בקשה זה לגבי המבוטח עצמו, בן/בת זוגו וילדיו עד גיל 21, המבוטחים כולם באותה פוליסה, ובלבד שצוינו שמותיהם בטופס הביטול. במידה וקיימים מבוטחים בגירים נוספים בפוליסה, שהינם מעל גיל 21, הם נדרשים למלא טופס זה עבור עצמם בנפרד, ככל שהם רוצים בכך.​

​בקשתך תטופל תוך 30 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה. 

עם מסירת הבקשה - תקבל מאתנו הודעה שבקשתך נתקבלה ומועברת לטיפול.

בסיום הטיפול בבקשה - נשלח אלייך הודעה נוספת המאשרת כי הבקשה בוצעה וכן ימסרו לך פרטי הפוליסה.​

בנוסף, באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך, בכל עת, באמצעות: 

  • אזור המידע האישי שלך באתר הראל
  • סוכן הביטוח שלך
  • הוואטסאפ שמספרו 052-7544589
  • מוקד שירות לקוחות במספר *2735  ​