>

​​​​​כמבוטח בפוליסת ביטוח תאונות אישיות של הראל, הכוללת כיסוי למקרה של אובדן כושר עבודה כתוצאה מתאונה או מחלה, ייתכן שאתה זכאי לפיצוי כספי יומי במקרה של אובדן כושר עבודה כתוצאה מתאונה שארעה לך.

במסגרת התהליך, תתבקש למלא טופס בקשה לפיצוי כספי ולצרף מסמכים רפואיים רלוונטיים. ​​

היום מגישים תביעת תאונות אישיות בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה

ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך לפיצוי כספי או לקבל הכוונה מסוכן הביטוח שלך לפני הגשת הבקשה, כדי שתוכל למצות את זכויותיך.

כמו כן, עליך למלא טופס תביעה לאובדן כושר עבודה כתוצאה מתאונה או מחלה ולצרף את המסמכים הבאים:

  • אישור רפואי (ממרפאה או בית חולים) ממועד התאונה - דוח טיפול רפואי ראשוני.
  • מסמכים רפואיים ממועד התאונה ואילך, לרבות תוצאות בדיקות
  • במקרה של תאונת דרכים - אישור משטרה
  • תעודות מחלה
  • אישורי היעדרות מעבודה
  • תלוש משכורת האחרון מלפני תחילת התאונה
  • החלטות של המוסד לביטוח לאומי בהתייחס לאירוע התאונה, ככל שקיימות
  • טופס ויתור סודיות רפואית וכללית
  • צילום שיק עם פרטי בנק או אישור חשבון בנק

הגשת בקשה באמצעות אתר האינטרנט: באפשרותך להגיש את הבקשה On-line, באמצעות התחברות לאזור המידע האישי שלך באתר הראל ובחירה באפשרות "הגשת תביעות בביטוח תאונות אישיות (תוכנית אמצע החיים)". בדרך זו תוכל להגיש את הבקשה ולהעביר אלינו את המסמכים בקלות ובמהירות.


​​הגשת בקשה באמצעות סוכן הביטוח: באפשרותך להגיש את הבקשה באמצעות סוכן הביטוח שלך, כדי שילווה אותך בתהליך ויטפל בתביעה מול הראל.


כמו כן, באפשרותך למלא את הטופס המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף את המסמכים הרלוונטיים ולשלוח אלינו באחת הדרכים הבאות:

בפקס, למספר: 03-7348459
תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או באמצעות פנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870. השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.
בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvpersonals@harel-ins.co.il
בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 10952 רמת גן, מיקוד 5252202, לידי: אגף תביעות חיים, סיעוד ותאונות אישיות
במסרון, למספר: 052-3237169

אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו​.​

לאחר קבלת הטופס והמסמכים הנדרשים, תיבחן על ידינו זכאותך לכיסוי בכפוף לתנאי הפוליסה והגדרותיה.

אם זכאותך לתשלום תאושר, נעביר את סכום הביטוח לחשבון הבנק, לפי פרטי חשבון הבנק שציינת בטופס התביעה.

אם תביעתך תאושר לתקופה קצובה, ולאחריה תרצה לקבל אישור זכאות לתקופה נוספת -  אנו נבצע בדיקה מחודשת של מצבך הרפואי והתפקודי ונבחן את זכאותך בהתאם לכללים לבדיקה מחודשת של זכאות.

אם אינך זכאי לסכום הביטוח, תישלח לך הודעה מפורטת ומנומקת.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באמצעות אחת הדרכים הבאות:

  • באזור המידע האישי שלך
  • בפניה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך