>

​​​​​​​​​​​​כמבוטח בפוליסת ביטוח תאונות אישיות - אמצע החיים למשפחה של הראל, באפשרותך לקבל פיצוי כספי במקרה של פגיעות כתוצאה מתאונה, כגון שברים, כוויות, אשפוז, נכות, סיעוד ועוד. בנוסף, הפוליסה מעניקה פיצוי כספי ליורשים או למוטבים של המבוטח בגין מוות כתוצאה מתאונה.

במסגרת תהליך התביעה, תתבקש למלא טופס בקשה לפיצוי כספי ולצרף מסמכים רלוונטיים.

פעל על-פי ההנחיות שבמדריך זה לצורך הגשת בקשה לפיצוי כספי בפוליסת הראל אמצע החיים למשפחה


היום מגישים תביעת תאונות אישיות בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה

ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך לפיצוי כספי או לקבל הכוונה מסוכן הביטוח שלך לפני הגשת הבקשה, כדי שתוכל למצות את זכויותיך.

לפני הגשת הבקשה, אנא ודא שמצויים ברשותך המסמכים הבאים:

  • אישור רפואי (ממרפאה או בית חולים) ממועד התאונה- דוח טיפול רפואי ראשוני
  • צילום צ'ק עם פרטי בנק או אישור חשבון בנק
  • במקרה של תאונת דרכים - אישור משטרה
  • במקרה של כוויות - מכתב מרופא כירורג או פלסטיקאי בדבר דרגת הכוויה והיקפה
  • במקרה של שברים – פענוח צילום רנטגן, CT או MRI חתום על-ידי אורתופד
  • במקרה של אשפוז בבית חולים - סיכום שחרור מבית החולים הכולל התייחסות לימי אשפוז
  • במקרה של פגיעה בתפקוד של איבר - אסמכתה רפואית המעידה על אובדן / פגיעה בתפקוד האיבר
  • במקרה של מצב סיעודי – תתבקש להעביר את הבקשה בהתאם להנחיות לתביעת סיעוד
  • במקרה של מות המבוטח על היורשים או המוטבים בפוליסה להציג את המסמכים הבאים: תעודת פטירה, אישורים רפואיים בדבר נסיבות הפטירה וצו ירושה או צו קיום צוואה (אם לא צוינו מוטבים בפוליסה)

הגשת בקשה באמצעות אתר האינטרנט: באפשרותך להגיש את הבקשה On-line, באמצעות התחברות לאזור המידע האישי שלך באתר הראל ובחירה באפשרות "הגשת תביעות בביטוח תאונות אישיות (תוכנית אמצע החיים)". בדרך זו תוכל להגיש את הבקשה ולהעביר אלינו את המסמכים בקלות ובמהירות.

​​הגשת בקשה באמצעות סוכן הביטוח: באפשרותך להגיש את הבקשה באמצעות סוכן הביטוח שלך, כדי שילווה אותך בתהליך ויטפל בתביעה מול הראל.


כמו כן, באפשרותך למלא את הטופס המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף את המסמכים הרלוונטיים ולשלוח אלינו באחת הדרכים הבאות:

בפקס, למספר: 03-7348459
תוכל לוודא את הגעתו באמצעות האתר או באמצעות פנייה למוקד המענה הממוחשב העומד לרשותך 24 שעות ביממה, בטלפון: 1-700-702-870. השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. בקשות שיתקבלו לאחר השעה 15:00 יעודכנו ביום העבודה הבא.
בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvpersonals@harel-ins.co.il
בדואר, לכתובת: רחוב אבא הלל 3, ת"ד 10952 רמת גן, מיקוד 5252202, לידי: אגף תביעות חיים, סיעוד ותאונות אישיות
במסרון, למספר: 052-3237169

אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו​.​


​לאחר קבלת הטופס והמסמכים הנדרשים, תיבחן על ידינו זכאותך לכיסוי בכפוף לתנאי הפוליסה והגדרותיה.

אם זכאותך תאושר לתשלום, נעביר את סכום הביטוח לחשבון הבנק, לפי פרטי חשבון הבנק שציינת בטופס התביעה.

אם אינך זכאי לסכום הביטוח, תישלח לך הודעה מפורטת ומנומקת.

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באמצעות אחת הדרכים הבאות:

  • באזור המידע האישי שלך
  • בפניה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך