>

החל מחודש ספטמבר 2018, נדרשות חברות הביטוח לשלוח מידי חודש למבוטחים בביטוח תאונות אישיות מסרון עם פירוט העלות החודשית וזאת בהתאם להוראות רשות שוק ההון ביטוח וחסכון

​​​​​​​​
באפשרותך להתעדכן בפירוט תנאי הפוליסות והחיובים באזור האישי שלך באתר החברה.

לנוחיותך ריכזנו שאלות ותשובות בנושא.

תשובות לשאלות נפוצות

  • פוליסה לביטוח תאונות אישיות מעניקה למבוטחיה  כיסויים ביטוחיים למקרה של פגיעה עקב תאונה.
    ביטוח זה מעניק פיצוי כספי במקרה של מוות מתאונה ובמקרים נוספים כמפורט בתנאי הפוליסה (במידה ונרכשו כיסויים מתאימים על-ידי המבוטח), כגון: נכות, שברים, כוויות, אשפוז ועוד, שנגרמו עקב תאונה.
    כיסוי זה יסייע לך ולבני משפחתך להתמודד עם תקופה מורכבת לאחר תאונה, לרבות השלכות כלכליות והוצאות נלוות הנובעות מכך בהתאם לסכומי הביטוח שנרכשו על-ידיך ולאופן חישוב תגמולי הביטוח המפורט בפוליסה הביטוח.
    הכיסוי בפוליסה תקף בארץ ובעולם.
    ביטוח זה הינו ביטוח מסוג פיצוי. משמעותו שבאירוע ביטוחי תהיה זכאי לקבל את סכום הכיסוי המזכה לתשלום בהתאם להוראות הפוליסה, בכל אחת מפוליסות התאונות שברשותך, באופן מצטבר.​

  • ​על פי הוראות רשות שוק ההון ביטוח וחסכון על חברות הביטוח לשלוח  מידי חודש למבוטחים בביטוח תאונות אישיות מסרונים עם פרוט העלות החודשית. מסרונים אלו ישלחו בשלב זה החל מחודש ספטמבר 2018  במשך שנתיים. 

  • ​בכל חודש נשלח אליך מסרון נפרד עבור כל פוליסה מסוג תאונות אישיות.
    אם קיבלת יותר ממסרון אחד, ייתכן כי ברשותך מספר פוליסות מסוג תאונות אישיות, או שקיבלת עדכונים אחרים על פי הוראות הרגולציה, לגבי פוליסות נוספות שברשותך.
    באפשרותך להתעדכן בפירוט הפוליסות שברשותך והחיובים באזור האישי שלך באתר החברה.

  • ​ייתכן שברשותך מספר פוליסות מסוג זה עקב רכישה של פוליסות במועדים שונים בהתאם לצרכיך המשתנים על פני השנים, כגון הצורך בהגדלת סכום הביטוח בגין כיסוי זה. 
    יובהר כי אם רכשת מספר פוליסות מסוג תאונות אישיות, בקרות מקרה הביטוח, תהיה זכאי לתגמולי ביטוח באופן מצטבר מכוח הפוליסות שרכשת בהתאם לסכומי הביטוח שנרכשו ולאופן חישוב תגמולי הביטוח הקבוע בהן, ובהתאם לתנאי הפוליסות בכל הנוגע לזכאות לכיסוי הביטוחי.

  • הסכום המפורט במסרונים שנשלחים מתייחס לעלות ביטוח תאונות אישיות בלבד.
    הבדל בין הסכום המופיע במסרון לבין החיוב החודשי בפועל יכול לנבוע מהסיבות הבאות:

    • פוליסת הביטוח שברשותך כוללת כיסויים נוספים (כגון בריאות, סיעוד, מחלות קשות וכו'), שעלותם אינה מפורטת במסרון.
    • אם אינך המבוטח הראשי בפוליסה, העלות שמפורטת במסרון הינה העלות עבורך בלבד מתוך סך העלות לכלל המבוטחים בפוליסה.

    באפשרותך להתעדכן בפירוט הפוליסות שברשותך והחיובים באזור האישי שלך באתר החברה.

  • המסרונים ישלחו למבוטח הראשי ולכל אחד מהבגירים בפוליסה, וזאת על פי הוראות רשות שוק ההון ביטוח וחסכון.

    • למבוטח הראשי בפוליסה, הפרמיה המוצגת במסרון הינה הפרמיה הכוללת לכלל המבוטחים בכיסויים מסוג תאונות אישיות בפוליסה.  
    • למבוטח בגיר בפוליסה שאינו המבוטח הראשי,  מוצגת הפרמיה שלו בלבד בכיסויי תאונות אישיות בפוליסה.

    באפשרותך להתעדכן בפירוט הפוליסות שברשותך והחיובים באזור האישי שלך באתר החברה.

  • ​ההודעות יישלחו אליך במסרון בלבד, וזאת על פי הוראות רשות שוק ההון ביטוח וחסכון.

  • ​אין אפשרות לבקש לוותר על קבלת הודעות אלו, וזאת בהתאם להוראות רשות שוק ההון ביטוח וחסכון. הודעות אלו יישלחו לכלל המבוטחים בביטוח תאונות אישיות מידי חודש.

  • ​בפוליסות מסוג תאונות אישיות, שנקראות: אמצע החיים למשפחה, מעיין הזהב,  מוות מתאונה, נכות מתאונה ועוד. 
    באפשרותך להתעדכן בפירוט הפוליסות שברשותך והחיובים באזור האישי שלך באתר החברה.

  • ​על פי הוראות רשות שוק ההון ביטוח וחסכון מסרונים אלו ישלחו בשלב זה במשך שנתיים מדי חודש.

כלים נוספים