>

​​​​​​הרכב או הקרוואן ששכרת בחו"ל נפגע כתוצאה מתאונה? לא נעים, אבל לא נורא - באפשרותך לקבל החזר כספי על תשלום ההשתתפות העצמית לחברת ההשכרה.

​לפני מילוי הטופס, חשוב לוודא שיש ברשותך את המסמכים הבאים: 

  • אישור על הזמנת הרכב, הכולל את תאריכי ההשכרה.
  • דו"ח קבלה והחזרה של הרכב (check in/out report), המפרט את מצב הרכב בלקיחתו ובהחזרתו.
  • חשבון מפורט מחברת השכרת הרכב, הכולל את פירוט הנזק.
  • קבלות על תשלום בגין הנזק.


בהמשך התהליך ייתכן שנבקש ממך להציג מסמכים נוספים.


​נבקש להוריד את טופס הגשת התביעה, למלא אותו באופן ידני ולהגיש אותו אלינו באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח

בדואר, לכתובת: אבא הלל 3, ת"ד 10952, רמת גן, 5252202, מחלקת תביעות נוסעים לחו"ל

בפקס, למספר: 03-7348168

במייל, לכתובת: tvioth@harel-ins.co.il

במסרון, למספר: 052-3236508

אם הנך מעל גיל 67 ורוצה להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו​, במספר: *2735​


​יש כמה דרכים להתעדכן במצב הטיפול בתביעה, לבחירתך:​​

  • אזור המידע האישי ​באתר, באמצעות מערכת סטטוס תביעה
  • מוקד שירות הלקוחות, בטלפון: *2735
  • באמצעות סוכן הביטוח
  • מענה ממוחשב הפועל 24 שעות ביממה בטלפון 1-700-702-870, בו אפשר לוודא את קבלת המסמכים כעבור שלוש שעות מרגע שליחתם. עדכון לאחר שעה 15:00 יתבצע למחרת.​


  • הכיסוי כולל החזר עבור ההשתתפות העצמית ששולמה לחברת ההשכרה בלבד.
  • הכיסוי יינתן בכפוף לתנאי הפוליסה וחריגיה ולהנחיות החיתום של החברה​.​​