>

​​​​​​ביטוח נסיעות לחו"ל, במידה ונרכשה הרחבה להחזר כספי בעקבות קיצור נסיעה, מאפשר לך לקבל החזר כספי במידה ונאלצת להקדים את מועד חזרתך לארץ מסיבות רפואיות לא צפויות שלך או של המלווה אותך, המאלץ אותך לשוב ארצה בהמלצת רופא מוסמך בחו"ל, או במקרה של מוות או אשפוז של בן משפחה קרוב וכן בעקבות גיוס לשירות מילואים בצו חירום/מיוחד.

במקרים אלה באפשרותך לקבל החזר כספי עבור קנס שינוי מועד טיסה או עבור כרטיס טיסה חדש שנרכש בחו"ל, במקום כרטיס החזרה המקורי עמו יצאת מהארץ. כמו כן, ההחזר הינו עבור תשלומים ששילמת מראש עבור הנסיעה לחו"ל, אשר לא נוצלו ואינם מוחזרים לך, למשל: הוצאות לינה ורכב שכור.​

היום מגישים תביעת חו"ל בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה

​ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך להחזר כספי או לקבל הכוונה מסוכן הביטוח שלך, כדי שתוכל למצות את זכויותיך.

במקרה של קיצור נסיעה מסיבות רפואיות לא צפויות או גיוס למילאים בצו חירום/מיוחד יש לוודא כי מצויים ברשותך המסמכים הבאים:

  • טופס תביעה המופיע כאן למטה מלא וחתום על ידך
  • העתק פוליסה
  • העתק תוכנית נסיעה מקורית
  • קבלות תשלום עבור כרטיס טיסה וחבילת הטיול
  • אישור סוכן נסיעות בדבר דמי הזיכוי בגין השירותים שלא נוצלו  (נבקש לפרט את עלות שירותי הקרקע בנפרד ועלות כרטיס הטיסה בנפרד)
  • קבלות עבור הכרטיס החדש, או לחלופין עבור שינוי הכרטיס המקורי

מסמכים נוספים שיש לצרף:

במקרה של סיבות רפואיות לא צפויות:

  • דוח רפואי מהרופא המטפל בחו"ל, הכולל את הסיבה לפנייה, פירוט מהלך המחלה ואבחנת הרופא
  • אישור מהרופא המטפל בחו"ל על חובת קיצור הנסיעה וחזרה מוקדמת ארצה​
  • במידה ומדובר בקיצור נסיעה עקב אשפוז / פטירה של בן משפחה קרוב יש להמציא סיכום רפואי / הודעת פטירה המציינת את סיבת הפטירה ומסמך המעיד על קרבה משפחתית 

במקרה של גיוס למילואים או השתתפות בפעילות מבצעית:

  • ​צו 8 עדכני, או אישור של מפקד בדרגת תת אלוף לפחות לפעילות המבצעית.

במקרה של קיצור נסיעה מסיבות רפואיות לא צפויות באפשרותך להגיש את הבקשה באופן דיגיטלי ולצרף את הקבלות והמסמכים הנחוצים באמצעות המערכת למימוש זכויות On-line, בקלות ובמהירות.

במקרה של גיוס למילואים או השתתפות בפעילות מבצעית יש לשלוח את כל המסמכים שפרטנו לך למייל hbclaims@harel-ins.co.il




להגשת הבקשה באמצעות סוכן, בדואר, בפקס, במייל או במסרון, עליך למלא את טופס התביעה המופיע בתחתית עמוד זה, לצרף אליו את כל המסמכים הנחוצים ולשלוח אלינו באחת הדרכים הבאות:

​​באמצעות סוכן הביטוח שלך, אשר ילווה אותך בתהליך ויטפל עבורך במקרה הביטוח מול הראל.

​בדואר, לכתובת: אבא הלל 3, ת"ד 10952 רמת גן, מיקוד 5252202, לידי הראל חברה לביטוח, מחלקת מימוש זכויות ביטוח נסיעות לחו"ל

​​בפקס, למספר: 03-7348168.
לשירותך עומד מענה ממוחשב, הפועל 24 שעות ביממה בטלפון 1-700-702-870, בו תוכל לוודא את קבלת המסמכים במשרדינו, כעבור שלוש שעות ממועד שליחתם. מסמכים שיישלחו לאחר השעה 15:00 יעודכנו במערכת ביום העבודה הבא.

​בדואר אלקטרוני, לכתובת: tvioth@harel-ins.co.il

במסרון, למספר: 052-3236508

​אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות למוקד השירות שלנו. ​

​​לאחר קבלת הטופס והמסמכים שהתבקשו, אנו נבחן את זכאותך לכיסוי ביטוחי, בכפוף לתנאי הפוליסה ולהגדרותיה.

אם בקשתך תאושר, אנו נזכה אותך בתשלום סכום הביטוח להחזר כספי בגובה ההחזר הקבוע בפוליסה לכל כיסוי ובניכוי השתתפות עצמית הקבועה בפוליסה.

הפיצוי הכספי יועבר לחשבון הבנק שלך, כפי שמצוין בטופס הבקשה.

אם בקשתך לא תאושר, נשלח אליך הודעה עם פירוט הסיבה לדחייה. זאת לאחר שיהיו בידינו מלוא המסמכים והפרטים הנדרשים לבירור החבות.

יתכן ונבקש ממך להמציא לחברה תיעוד נוסף מכל סוג שהוא. במקרים אלו נשלח אליך הודעה ובקשה בכתב.​​

באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך באמצעות אחת הדרכים הבאות:

  • באזור המידע האישי שלך
  • בפניה למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון: 2735*
  • באמצעות סוכן הביטוח שלך
  • ​בכפוף לתנאי הפוליסה וסייגיה ולהנחיות החיתום של החברה.

  • התיאו​​ר לגבי הכיסויים הביטוחיים הינו תיאור תמציתי בלבד. התנאים המלאים והמחייבים הם התנאים המפורטים בפוליסת הביטוח שברשותך. במקרה של סתירה בין האמור לבין תנאי הפוליסה וחריגיה, יגברו תנאי הפוליסה.