עקרונות השירות
אנחנו מעניקים את היחס שהיינו רוצים לקבל
אנחנו לא נותנים שירות, אנחנו מעניקים אותו. ובהבדל הסמנטי של מילים אלו טמונה איכות השירות והיחס שלנו אליך, מתוך ראיית העולם הזו, נעשה כל מאמץ לזהות ולהבין את הצורך שלך ואת מצבך ונספק לך מענה אדיב, ממוקד ומהיר ככל האפשר
הכל בכדי לתת לך ביטחון והרגשה שיש מי שמלווה אותך בדיוק במקום שצריך.
אנחנו פועלים לא רק במקצועיות אלא גם במומחיות
במפגש עם חברת ביטוח מחפשים מקור סמכות שעליו ניתן יהיה לסמוך. מקור אמין שאפשר להישען עליו גם ברמה המקצועית וגם ברמה האנושית. כדי להצדיק את האמון שנותנים בנו, אנו בוחרים, מכשירים ומטפחים את נותני השירות שלנו, הנציגים והנציגות, בצורה קפדנית כדי לספק בכל עת את תחושת השקט הנפשי אותו אנו מבטיחים.
לשם כך, הקמנו מערך הדרכה ומערכת ניהול ידע המתעדכנים בקביעות, כך שכל נותני השירות שלנו יוכלו לטפל בפניות השונות באופן ממוקד ורלוונטי. בנוסף, אנחנו מקפידים לקבל משוב מהלקוחות באמצעות סקרי שביעות רצון קבועים,
כך שנהיה קשובים לדעה ולרצון שלך ולהטמיע לקחים חשובים בכל מערך שירות הלקוחות.
אנחנו מאמינים בהוגנות, כבוד והערכה
בכל תקשורת עם הלקוחות אנו פועלים מתוך תודה והערכה על האמון שניתן בנו וכבוד לפרטיות האדם, אנו שומרים בהקפדה רבה מאוד על חיסיון וסודיות המידע שלך וזוכרים בכל רגע שאדיבות, יושרה והגינות הם ערכים בוני אמון שחשובים לנו כמו ללקוחות שלנו.
אנחנו מקפידים לדבר פשוט ולעניין
אנו מודעים לעובדה שרוב לקוחותינו אינם מצויים בתחומי הביטוח ואינם דוברים "ביטוחית". ולפעמים זה גורם לתחושה של אי ודאות ובלבול.
לכן, אנו עושים כל מאמץ לספק מידע ענייני, ברור, מהימן ופשוט ככל שניתן בכל פניה, תוך טיפול מקיף ויסודי בפניה, מתחילתה ועד תומה תוך כדי עדכונים שוטפים על משך הטיפול.
אנחנו זמינים בשבילך
אנחנו יודעים שבתחומי הביטוח ישנם רגעים שצריך אותנו במיוחד, ולכן מאפשרים לך תמיד לפנות אלינו לקבלת תשובות ברורות לשאלות בכל נושא באמצעות האתר שלנו שפועל 24 שעות ביממה, ולמוקדי השירות שלנו העומדים לרשותך בשעות הפעילות, בטלפון, בואטסאפ ובצ'אט.
ניתן להגיש מסמכים ובקשות להראל באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות פקס, מייל ודואר ישראל.
חזרה לאמנת השירות