בענפי ביטוח חיים - ריסק מוות בלבד; ביטוח מפני תאונות אישיות; ביטוח מפני מחלות ואשפוז*; ביטוח מטען, תאונות, מחלות ואשפוז בנסיעות לחוץ לארץ; ביטוח רכב מנועי - רכוש (עצמי וצד שלישי), ביטוח לפי דרישות פקודת ביטוח רכב מנועי [נוסח חדש], תש"ל-1970 וביטוח מקיף לדירות.
-
מסירת אישור קבלת מסמכים ו/או דרישה למסמכים נוספים - עד 14 ימי עסקים ממועד קבלת המסמכים או מהמועד בו התברר הצורך בהם.
-
מסירת הודעה בדבר מהלך בירור התביעה ותוצאותיו - עד 30 ימים מהיום בו התקבלו כל המידע והמסמכים שנדרשו מהתובע.
-
מסירת הודעת המשך בירור - כל 90 ימים מיום מסירת ההודעה.**
-
מסירת הודעה לגבי הפסקת תשלומים עיתיים או הקטנתם - 30-60 ימים לפני מועד הפסקת התשלום או הקטנתו.
-
העברת העתק מפסק דין או הסכם פשרה בתביעות תחלוף - עד 14 ימי עסקים מיום קבלת פסק הדין בחברה או מיום חתימת ההסכם.
-
מסירת מידע לתובע בדבר קיומה של פוליסה לביטוח אחריות של אדם מסוים בעקבות מקרה מסוים - עד 14 ימי עסקים ממועד הדרישה.***
-
הודעה למבוטח על דרישת תגמולי ביטוח צד ג' - עד 7 ימי עסקים מיום הדרישה.***
-
מסירת העתקים מכל מסמך שעליו חתם או מסר התובע, או מכל מסמך אשר התקבל מכוח הסכמת התובע- עד 21 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה.
-
מסירת העתק מהפוליסה - עד 14 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה.
התקופה לטיפול בבקשות/תביעות תימנה מהמועד בו התקבלו בחברה המסמכים הנדרשים בשלמותם.
* למעט ביטוח שיניים ולמעט ביטוח בריאות לעובדים זרים וביטוח בריאות המיועד למתן כיסוי ביטוחי לשוהים זרים בישראל - וזאת לעניין קבלת שירותים במישרין מספק השירות הרפואי ובלא מעורבות של המבטח.
** למעט ענף ביטוח לפי דרישות פקודת ביטוח רכב מנועי [נוסח חדש], התש"ל- 1970- כל ששה חודשים.
*** לא חל על ענף ביטוח לפי דרישות פקודת ביטוח רכב מנועי [נוסח חדש], התש"ל- 1970.
-
מסירת המסמכים הנדרשים בקשר להגשת התביעה - עד 2 ימי עסקים מהמועד שבו התקבלה הפנייה.
-
עדכון המבוטח בשיחה טלפונית על קבלת המסמכים ובקשת מידע נוסף ככל שלא התקבלו כל המסמכים הנדרשים - עד 3 ימי עסקים ממועד קבלת המסמכים.
-
פנייה לכל הגורמים הרלוונטיים לקביעת יכולתו התפקודית והתעסוקתית של המבוטח (לרבות חקירה ואיסוף תיק רפואי) - עד 3 ימי עסקים ממועד קבלת המסמכים.
-
הודעה בדבר תוצאות מהלך בירור התביעה - עד 20 ימי עסקים ממועד קבלת כל המסמכים החיוניים : טופס תביעה, וס"ר , ואישורים רפואיים שברשות המבוטח.
-
פנייה טלפונית של הספק למבוטח לצורך קביעת מועד להתייצבות לבדיקה רפואית - עד 3 ימי עסקים ממועד בו הודיעה החברה כי נדרשת בדיקה רפואית.
-
מועד התייצבות לבדיקה רפואית ע"י ספק שירות - עד 10 ימי עסקים ממועד יצירת הקשר.
-
מסירת ההכרעה בתביעה לאחר בדיקה רפואית - עד 3 ימי עסקים ממועד התייצבות, או 7 ימים ממועד קבלת המסמכים בהתאם לבקשת רופא החברה.
-
הגשת ערעור - עד 90 ימים ממועד הכרעת החברה בתביעה
-
הודעה למבוטח על מועד התכנסות הועדה הרפואית - עד 3 ימי עסקים ממועד קבלת הערעור
-
התכנסות הוועדה הרפואית - עד 21 ימים ממועד קבלת הערעור
-
הודעה למבוטח על החלטת הוועדה הרפואית - עד 5 ימים ממועד ההתכנסות, או 7 ימים ממועד קבלת המסמכים בהתאם לבקשת הוועדה הרפואית
-
הגשת ערעור ע"י המבוטח - עד 90 ימים ממועד הודעת החברה על החלטת הוועדה הרפואית
-
הגשת ערעור ע"י החברה - עד 5 ימים ממועד החלטת הוועדה הרפואית.
-
הודעה למבוטח על מועד התכנסות הוועדה הרפואית לערעורים - עד 3 ימים ממועד קבלת הערעור.
-
התכנסות הוועדה הרפואית לערעורים - עד 3 ימים ממועד קבלת הערעור
-
הודעה למבוטח על החלטת הועדה הרפואית לערעורים - עד 5 ימים ממועד ההתכנסות, או 7 ימים ממועד קבלת המסמכים בהתאם לבקשת הוועדה הרפואית לערעורים
התקופה לטיפול בבקשות/תביעות תימנה מהמועד בו התקבלו בחברה המסמכים הנדרשים בשלמותם.
-
מסירת אישור קבלת מסמכים ו/או דרישה למסמכים נוספים - בקרנות הפנסיה החדשות ("הראל פנסיה" ו-"הראל פנסיה כללית")–עד 7 ימי עסקים ממועד הגשת המסמכים בתביעת זיקנה ובתביעת שאירי פנסיונר ו-5 ימי עסקים בתביעת נכות ובתביעת שאירי עמית. בקרן הפנסיה "עתידית קופת פנסיה" ובקרן הפנסיה ה.ע.ל עד 14 ימי עסקים.
-
הודעה בדבר מהלך בירור התביעה ותוצאותיו – בקרנות הפנסיה החדשות ("הראל פנסיה" ו-"הראל פנסיה כללית") עד 14 ימים עסקים בתביעת נכות ו-10 ימי עסקים בתביעת זיקנה ובתביעת שאירי פנסיונר או עמית. בקרן הפנסיה "עתידית קופת פנסיה" ובקרן הפנסיה ה.ע.ל עד 30 ימים.
-
מסירת הודעה המשך בירור - כל 90 יום מיום מסירת ההודעה.
-
מסירת הודעה לגבי הפסקת תשלומים עיתיים או הקטנתם 30-60 ימים לפני מועד הפסקת התשלום.
-
מסירת העתקים מכל מסמך שעליו חתם או מסר התובע, או מכל מסמך אשר התקבלת מכוח הסכמת התובע - עד 21 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה.
-
מסירת העתק תקנון – עד 14 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה.
התקופה לטיפול בבקשות/תביעות תימנה מהמועד בו התקבלו בחברה המסמכים הנדרשים בשלמותם.
-
טיפול בשינוי מסלול ביטוח - ביום הראשון העוקב לחודש שבו התקבלה בקשת העמית.
-
טיפול בהעברה בין מסלולי השקעה – עד 3 ימי עסקים.
אם חל מועד ההעברה באחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש, החברה רשאית לדחות את מועד ההעברה ליום העסקים הרביעי באותו החודש.
-
טיפול בבקשות לניוד כספים מהקרן בהתאם לקבוע בהוראות הדין.
-
טיפול בבקשה למשיכת כספים מקרנות הפנסיה "הראל פנסיה" ו- "הראל פנסיה כללית": הודעה לעמית על תקינות מסמכים/ חוסרים – עד 2 ימי עסקים. ביצוע משיכה מהגעת כלל המסמכים באופן תקין – עד 4 ימי עסקים.
אם חל מועד התשלום באחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש, החברה רשאית לדחות את מועד התשלום ליום העסקים הרביעי באותו החודש.
-
טיפול בבקשה למשיכת כספים מקרן הפנסיה "עתידית קופת פנסיה" - עד 10 ימי עסקים.
-
טיפול בבקשה למשיכת כספים מקרן הפנסיה ה.ע.ל – עד 14 ימי עסקים.
-
טיפול בבקשת הלוואות - עד 10 ימי עסקים.
התקופה לטיפול בבקשות תימנה מהמועד בו התקבלו בחברה המסמכים הנדרשים בשלמותם.
-
טיפול בהעברה בין מסלולי השקעה – עד 3 ימי עסקים.
אם חל מועד ההעברה באחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש, החברה רשאית לדחות את מועד ההעברה ליום העסקים הרביעי באותו החודש.
-
טיפול בבקשות לניוד כספים - בהתאם לקבוע בהוראות הדין.
-
טיפול בבקשה למשיכת כספים – עד 4 ימי עסקים.
אם חל מועד התשלום באחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש, החברה רשאית לדחות את מועד התשלום ליום העסקים הרביעי באותו החודש.
-
טיפול בבקשת הלוואות - עד 10 ימי עסקים.
התקופה לטיפול בבקשות תימנה מהמועד בו התקבלו בחברה המסמכים הנדרשים בשלמותם.
-
טיפול בבקשות פדיון - עד 21 ימי עסקים
אם חל מועד התשלום באחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש, החברה רשאית לדחות את מועד התשלום ליום העסקים הרביעי באותו החודש.
-
טיפול בבקשות העברה בין קופות (ניוד) - עד 10 ימי עסקים.
-
טיפול בהעברה בין מסלולי השקעה - עד 3 ימי עסקים .
-
טיפול בבקשת הלוואות - עד 7 ימי עסקים.
-
טיפול בבקשות הצטרפות - עד 7 ימי עסקים.
-
טיפול בעדכונים/שינויים - עד 30 ימי עסקים.
-
משלוח העתק פוליסה - עד 7 ימי עסקים.
-
ביטול פוליסה - עד 3 ימי עסקים.
התקופה לטיפול בבקשות תימנה מהמועד בו התקבלו בחברה המסמכים הנדרשים בשלמותם.