>

​​
אנחנו בהראל רוצים לתת לאנשים את הביטחון לח​​יות את החיים שלהם
ולדעת שתמיד יש מי שיעמוד מאחוריהם ויגבה אותם בשעת צרה
או במילים שלנו​​:
"אולי יש לך ביטוח, אבל אין לך הראל"


  ​
​​​
רוצים ליצור איתנו קשר?

נספח מדדי השירות​

  • בענפי ביטוח חיים - ריסק מוות בלבד; ביטוח מפני תאונות אישיות; ביטוח מפני מחלות ואשפוז*;  ביטוח מטען, תאונות, מחלות ואשפוז בנסיעות לחוץ לארץ;  ביטוח רכב מנועי - רכוש (עצמי וצד שלישי), ביטוח לפי דרישות פקודת ביטוח רכב מנועי [נוסח חדש], תש"ל-1970 וביטוח מקיף לדירות.

    • מסירת אישור קבלת מסמכים ו/או דרישה למסמכים נוספים - עד  14 ימי עסקים ממועד קבלת המסמכים או מהמועד בו התברר הצורך בהם.

    • מסירת הודעה בדבר מהלך בירור התביעה ותוצאותיו - עד 30 ימים מהיום בו התקבלו כל המידע והמסמכים שנדרשו מהתובע.

    • מסירת הודעת המשך בירור - כל 90 ימים מיום מסירת ההודעה.**

    • מסירת הודעה לגבי הפסקת תשלומים עיתיים או הקטנתם - 30-60 ימים לפני מועד הפסקת התשלום או הקטנתו.

    • העברת העתק מפסק דין או הסכם פשרה בתביעות תחלוף - עד 14 ימי עסקים מיום קבלת פסק הדין בחברה או מיום חתימת ההסכם.

    • מסירת מידע לתובע בדבר קיומה של פוליסה לביטוח אחריות של אדם מסוים בעקבות מקרה מסוים - עד 14 ימי עסקים ממועד הדרישה.***

    • הודעה למבוטח על דרישת תגמולי ביטוח צד ג' - עד 7 ימי עסקים מיום הדרישה.***

    • מסירת העתקים מכל מסמך שעליו חתם או מסר התובע, או מכל מסמך אשר התקבל מכוח הסכמת התובע- עד 21 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה.

    • מסירת העתק מהפוליסה - עד 14 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה.


    התקופה לטיפול בבקשות/תביעות תימנה מהמועד בו התקבלו בחברה המסמכים הנדרשים בשלמותם.

    * למעט ביטוח שיניים ולמעט ביטוח בריאות לעובדים זרים וביטוח בריאות המיועד למתן כיסוי ביטוחי לשוהים זרים בישראל - וזאת לעניין קבלת שירותים במישרין מספק השירות הרפואי ובלא מעורבות של המבטח.

    ** למעט ענף ביטוח לפי דרישות פקודת ביטוח רכב מנועי  [נוסח חדש], התש"ל- 1970- כל ששה חודשים. 

    *** לא חל על ענף ביטוח לפי דרישות פקודת ביטוח רכב מנועי  [נוסח חדש], התש"ל- 1970.

    • ​משלוח טופס תביעה בפניית המבוטח למבטחת / סוכן - פניה ישירה (טלפון / קבלת קהל) -עד 1 יום עסקים.

    • משלוח טופס תביעה בפניית המבוטח למבטחת / סוכן - פניה בכתב (דואר / פקס) - עד 5 ימי עסקים.

    • התקשרות טלפונית של נציג אישי - פניה ישירה (טלפון / קבלת קהל) – עד 2 ימי עסקים , ממועד קבלת המסמכים.

    • התקשרות טלפונית של נציג אישי - פניה בכתב (דואר / פקס) – עד 5 ימי עסקים, ממועד קבלת המסמכים.

    • פתיחת תביעה ופניה לגורמים רלוונטים לקבלת כל מידע דרוש – עד 2 ימי עסקים ממועד קבלת המסמכים.

    • קבלת החלטה בתביעות ללא בדיקה, כשהמידע שברשות החברה מספק ומאפשר קבלת החלטה - קבלת החלטה על סמך מסמכים בלבד - עד 20 ימי עסקים ממועד הודעת קבלת המסמכים.

    • החליטה החברה, לאחר 20 ימי עסקים ממועד הודעת קבלת המסמכים, שהמידע אינו מספק לקביעה, תפנה לביצוע הערכה תפקודית קובעת:

    1. יצירת קשר עם המבוטח לתיאום בדיקה – עד 3 ימי עסקים מיום קבלת החלטה בצורך בבדיקה.

    2. ביצוע הבדיקה – עד 3 ימי עסקים מיום שתואמה הבדיקה עם המבוטח.

    3. העברת תוצרי הבדיקה למבוטח ולחברה – עד 3 ימי עסקים מביצוע הבדיקה.

    4. הכרעה (אישור / דחיה) בתביעה לפי הערכת תפקוד – עד 15 ימי עסקים ממועד קבלת תוצאות הערכת התפקוד בחברה.

    5. תיקון טעות סופר ו/או העברה לעיון אצל ספק מכריע – עד 3 ימי עסקים.

    6. חוו"ד ספק מכריע – עד 5 ימי עסקים ממועד קבלת פניית החברה.

    7. ביקש המבוטח מהחברה את תוצאות הבדיקה – עד 3 ימי עסקים.

    • ​תביעה לקבלת תגמולי ביטוח אובדן כושר עבודה:

    1. מסירת המסמכים הנדרשים בקשר להגשת התביעה - עד 2 ימי עסקים מהמועד שבו התקבלה הפנייה.

    2. עדכון המבוטח בשיחה טלפונית על קבלת המסמכים ובקשת מידע נוסף ככל שלא התקבלו כל המסמכים הנדרשים - עד 3 ימי עסקים ממועד קבלת המסמכים.

    3. פנייה לכל הגורמים הרלוונטיים לקביעת יכולתו התפקודית והתעסוקתית של המבוטח (לרבות חקירה ואיסוף תיק רפואי) - עד 3 ימי עסקים ממועד קבלת המסמכים.

    4. הודעה בדבר תוצאות מהלך בירור התביעה - עד 20 ימי עסקים ממועד קבלת כל המסמכים החיוניים : טופס תביעה, וס"ר , ואישורים רפואיים שברשות המבוטח.

    5. פנייה טלפונית של הספק למבוטח לצורך קביעת מועד להתייצבות לבדיקה רפואית - עד 3 ימי עסקים ממועד בו הודיעה החברה כי נדרשת בדיקה רפואית.

    6. מועד התייצבות לבדיקה רפואית ע"י ספק שירות - עד 10 ימי עסקים ממועד יצירת הקשר.

    7. מסירת ההכרעה בתביעה לאחר בדיקה רפואית - עד 3 ימי עסקים ממועד התייצבות, או 7 ימים ממועד קבלת המסמכים בהתאם לבקשת רופא החברה.

    • ועדה רפואית:

    1. הגשת ערעור - עד 90 ימים ממועד הכרעת החברה בתביעה

    2. הודעה למבוטח על מועד התכנסות הועדה הרפואית - עד 3 ימי עסקים ממועד קבלת הערעור

    3. התכנסות הוועדה הרפואית - עד 21 ימים ממועד קבלת הערעור

    4. הודעה למבוטח על החלטת הוועדה הרפואית - עד 5 ימים ממועד ההתכנסות, או 7 ימים ממועד קבלת המסמכים בהתאם לבקשת הוועדה הרפואית

    • ועדה רפואית לערעורים:

    1. הגשת ערעור ע"י המבוטח - עד 90 ימים ממועד הודעת החברה על החלטת הוועדה הרפואית

    2. הגשת ערעור ע"י החברה - עד 5 ימים ממועד החלטת הוועדה הרפואית.

    3. הודעה למבוטח על מועד התכנסות הוועדה הרפואית לערעורים - עד 3 ימים ממועד קבלת הערעור.

    4. התכנסות הוועדה הרפואית לערעורים - עד 3 ימים ממועד קבלת הערעור

    5. הודעה למבוטח על החלטת הועדה הרפואית לערעורים - עד 5 ימים ממועד ההתכנסות, או 7 ימים ממועד קבלת המסמכים בהתאם לבקשת הוועדה הרפואית לערעורים

    התקופה לטיפול בבקשות/תביעות תימנה מהמועד בו התקבלו בחברה המסמכים הנדרשים בשלמותם.

    • מסירת אישור קבלת מסמכים ו/או דרישה למסמכים נוספים - בקרנות הפנסיה החדשות ("הראל פנסיה" ו-"הראל פנסיה כללית")–עד 7 ימי עסקים ממועד הגשת המסמכים בתביעת זיקנה ובתביעת שאירי פנסיונר ו-5 ימי עסקים בתביעת נכות ובתביעת שאירי עמית.  בקרן הפנסיה "עתידית קופת פנסיה" ובקרן הפנסיה ה.ע.ל עד 14 ימי עסקים.  

    • הודעה בדבר מהלך בירור התביעה ותוצאותיו – בקרנות הפנסיה החדשות ("הראל פנסיה" ו-"הראל פנסיה כללית") עד 14 ימים עסקים בתביעת נכות ו-10 ימי עסקים בתביעת זיקנה ובתביעת שאירי פנסיונר או עמית.  בקרן הפנסיה "עתידית קופת פנסיה" ובקרן הפנסיה ה.ע.ל עד 30 ימים.

    • מסירת הודעה המשך בירור - כל 90 יום מיום מסירת ההודעה.

    • מסירת הודעה לגבי הפסקת תשלומים עיתיים או הקטנתם 30-60 ימים לפני מועד הפסקת התשלום.

    • מסירת העתקים מכל מסמך שעליו חתם או מסר התובע, או מכל מסמך אשר התקבלת מכוח הסכמת התובע - עד 21 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה.

    • מסירת העתק תקנון – עד 14 ימי עסקים ממועד קבלת הבקשה.


    התקופה לטיפול בבקשות/תביעות תימנה מהמועד בו התקבלו בחברה המסמכים הנדרשים בשלמותם.

  • בקשות בנושא קופות גמל וקרנות השתלמות
    • ​טיפול בהעברה בין מסלולי השקעה – עד 3 ימי עסקים.
      אם חל מועד ההעברה באחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש, החברה רשאית לדחות את מועד ההעברה ליום העסקים הרביעי באותו החודש.

    • טיפול בבקשות לניוד כספים - בהתאם לקבוע בהוראות הדין.

    • טיפול בבקשה למשיכת כספים – עד 4 ימי עסקים.
      אם חל מועד התשלום באחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש, החברה רשאית לדחות את מועד התשלום ליום העסקים הרביעי באותו החודש.

    • טיפול בבקשת הלוואות - עד 10 ימי עסקים.


    התקופה לטיפול בבקשות תימנה מהמועד בו התקבלו בחברה המסמכים הנדרשים בשלמותם.

    • מענה בכתב לפנייה בכתב של לקוח – עד 30 ימים ממועד קבלת הפניה.

    • מענה בכתב לפנייה בכתב של לקוח אזרח ותיק (מי שמלאו לו 67 שנים) – עד 21 ימים ממועד קבלת הפניה.​​​​​​​