>

​כמבוטח בפוליסת ביטוח הסיעוד הקבוצתית לחברי ארגון נכי צה"ל, באפשרותך ובאפשרות בני משפחתך לקבל גמלת סיעוד בגין מצב סיעודי, כמוגדר בתנאי הפוליסה, וכן החזר כספי ושירותים נוספים בגין מצבים רפואיים המוגדרים בתנאי הפוליסה. לנוחיותך, ריכזנו עבורך מידע חיוני להגשת תביעה ולמימוש זכויותיך בפוליסה.

היום מגישים תביעת סיעוד בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה
  • ​עם היוודע המצב הסיעודי, עליך או על מישהו מבני משפחתך ליצור קשר עם הגב' נורית אהרונסון בסוכנות הביטוח מבטח סיימון, לקבלת כל המידע בנוגע לתהליך הגשת התביעה, המסמכים הרלוונטיים והשימוש בפוליסה:

    03-7966124

    ליצירת קשר עם סוכנות מבטח סיימון:

     רח' היצירה 2, קריית אריה, פתח תקווה 4951228
    03-7966820
    03-7976821
    health@mvs.co.il

  • לקבלת שירותי רופא עד הבית, מטפלת למצב טרום סיעודי, סיוע בקבלת מטפל-עובד זר, פינוי באמבולנס ושירותים נוספים על-פי כתב השירות של הפוליסה, יש ליצור קשר עם מוקד פמי פרימיום:
    03-5688188
    ימים א' - ה' 8:00-16:00, ימי ו' וערבי חג: 8:00-12:00
            בשעות אחרות יפעיל המוקד שירות קבלת הודעות. פמי פרימיום תיצור קשר עם המנוי תוך יום עבודה.

  • ​בהתקיים מקרה הביטוח, עליך למסור לחברת הביטוח הודעה על כך בכתב ותוך זמן סביר, על-מנת לקבל את אישורה לחבותה על-פי פוליסה זו. עליך לחתום על כתב ויתור סודיות רפואית ולמסור לחברה את הפרטים והמסמכים הרפואיים והאחרים המקוריים, הדרושים לחברה לבירור התביעה.
  • חברת הביטוח רשאית לנהל על חשבונה ובאופן סביר כל חקירה במהלך תקופת ההמתנה, וכן להעמיד את המבוטח לבדיקה על-ידי רופא מטעמה או נותן שירות רפואי אחר מטעמה, לפי שיקול דעתה הבלעדי. ההערכה התפקודית למבוטח תיעשה לאחר תיאום עם המבוטח או עם בני משפחתו.
  • חברת הביטוח תודיע לך על החלטתה בעניין התביעה לא יאוחר מ- 30 יום מהמועד שבו הוגשו כל המסמכים הרפואיים הנדרשים יחד עם טופסי התביעה, במשרדי החברה.
  • במקרה של הפסקת הזכאות לתגמול סיעודי על-פי הפוליסה, עליך להודיע על כך באופן מיידי ולא יאוחר מתום 30 יום ממועד הפסקת הזכאות.