>

כמבוטח בפוליסת ביטוח הבריאות הקבוצתית לעובדי קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, באפשרותך ובאפשרות בני משפחתך לקבל פיצוי כספי או החזר כספי בגין מצבים רפואיים הכלולים בפוליסת הביטוח שברשותך. לנוחיותך, ריכזנו עבורך מידע חיוני להגשת תביעה ולמימוש זכויותיך בפוליסה.​

היום מגישים תביעת בריאות בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה
  • ​בהיוודע לך על צורך רפואי כלשהו המכוסה על-פי פוליסת ביטוח הבריאות, עליך לפנות לאשת הקשר במחלקת התביעות המטפלת בעובדי הראל, רחלי חאבא:

rachelha@harel-ins.co.il

  • למימוש זכויותיך על-פי כתב השירות רופא מלווה אישי, פנה למוקד מדיקס, בטלפון:
    5226*
  • למימוש זכויותיך על-פי כתב השירות מרכז פרטי לאבחון מהיר, פנה למוקד אסותא, בטלפון:
    1-599-50-30-60
  • להזמנת רופא 24 שעות ביממה, לשירותי עזרה ראשונה ברפואת שיניים, לשירותי מוקד מידע טלפוני לבריאות המשפחה ולמימוש זכויותיך על-פי כתב השירות לחיות בריא, פנה למוקד ביקורופא, בטלפון:
    1-800-260-660
  • עם היוודע לך על מקרה ביטוח, עליך להודיע על כך לחברת הביטוח ולפנות בבקשה לקבלת אישור מוקדם לקבלת הטיפול הרפואי. במידה ולא עשית זאת, חברת הביטוח תהיה רשאית להפחית את סכום תגמולי הביטוח להם הנך זכאי לגובה הסכום שהיתה משלמת לו היית פונה אליה לקבלת אישור לפני ביצוע הטיפול הרפואי.
  • במסגרת תהליך התביעה, יהיה עליך לחתום על כתב ויתור סודיות רפואית ולמסור לחברת הביטוח את כל הפרטים והמסמכים הרפואיים והאחרים, המקוריים  והסבירים, הדרושים לחברה לבירור חבותה.
  • במסגרת תהליך התביעה יהיה עליך להמציא לחברת הביטוח קבלות מקוריות המאשרות ביצוע תשלום בפועל על-ידך. בהיעדר חשבונית מקורית - עליך להציג העתק של המסמכים המקוריים בצירוף הסבר למי הם נשלחו ומדוע אין ביכולתך להמציאם.
  • חברת הביטוח תהיה זכאית לנהל על חשבונה ובאופן סביר כל חקירה, ולהפנותך לבדיקה על-ידי רופא אחד או יותר מטעמה, כפי שתמצא לנכון.​