>

כמבוטח בפוליסת ביטוח הבריאות הקבוצתית לחברי התנועה הקיבוצית - מגן בריאות לקיבוץ, באפשרותך ובאפשרות בני משפחתך לקבל פיצוי כספי או החזר כספי בגין מצבים רפואיים הכלולים בפוליסת הביטוח שברשותך. לנוחיותך, ריכזנו עבורך מידע חיוני להגשת תביעה ולמימוש זכויותיך בפוליסה.​

היום מגישים תביעת בריאות בקלות וללא צורך בהדפסת טפסים
להגשת תביעה
  • ​עם היוודע לך מצב רפואי המכוסה על-פי תנאי פוליסת ביטוח הבריאות שברשותך, עליך לפנות למשקי הקיבוצים - סוכנות לביטוח בע"מ, מקבוצת ביטוח חקלאי:

    החשמונאים 91, ת"ד 20115 תל אביב, 61201
    073-700-1213
    03-7616259
    http://www.myagents.co.il/mkb/Pages/HomePage.aspx

לחלופין, באפשרותך לפנות ישירות למוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון:

03-6145555

  • ​בקרות מקרה הביטוח, עליך להודיע על כך לחברת הביטוח ולקבל את אישורה לחבותה על-פי פוליסה זו. קבלת האישור לקיום מקרה ביטוח ולחבות החברה הינה תנאי מהותי לאחריותה. חברת הביטוח מתחייבת להודיע על אישור התביעה תוך 15 ימים ממועד הגשת המסמכים העיקריים הנדרשים לאישור התביעה.
  • על-אף האמור לעיל, במידה ומדובר במצב חירום רפואי, או באשפוז ממושך בלתי מתוכנן, חברת הביטוח תשלם את תגמולי הביטוח בהתאם לתנאי הפוליסה לאחר בירור ואישור חבותה, גם אם אתה או מי מטעמך לא הודעתם על כך מראש לחברת הביטוח ולא קיבלתם את אישורה לחבותה טרם קבלת הטיפול הרפואי ו/או ביצוע הניתוח. תוקף האישור כאמור בסעיף זה הינו למשך 60 יום, ובלבד שהפוליסה עודנה בתוקף במהלך 60 הימים.
  • במסגרת תהליך התביעה יהיה עליך לחתום על כתב ויתור סודיות רפואית ולמסור לחברת הביטוח את כל הפרטים והמסמכים הרפואיים המתייחסים לתביעתך הדרושים לבירור חבותה, במידה ומסמכים אלו מצויים ברשותך ו/או נקטת באמצעים סבירים לקבלתם.
  • תשלום תגמולי ביטוח ישירות עבורך מותנה בכך שתמציא לחברת הביטוח קבלות מקוריות או נאמנות למקור, המאשרות ביצוע תשלום בפועל על-ידך. במידה והגשת אותן במסגרת תביעה מול גורם מבטח נוסף, הנך רשאי להגיש העתקים מאושרים של הקבלות.
  • חברת הביטוח תהיה זכאית לנהל על חשבונה כל חקירה לשם בדיקת אמיתות העובדות המשמשות יסוד לתביעה ולהעבירך בדיקה על-ידי רופא מטעמה, כל עוד הבדיקה אינה מסכנת את חייך או עלולה לגרום לנכות ו/או לסבל, ומקום ביצועה יהיה במרחק סביר ממקום מגוריך.