>

​​כמבוטח בפוליסת ביטוח חיים פנסיוני מסוג פוליסה לשכירים או פוליסת תגמולים לעצמאים, שהופקה בהראל בין השנים 1992-2003, באפשרותך לבחור מסלול השקעה אחד מבין שבעה מסלולים עבור כספי הפיצויים וכספי התגמולים שלך: 

  • הראל מסלול כללי

  • מסלול השקעה תלוי גיל: מסלול לבני 50 ומטה, מסלול לבני 50 עד 60 ומסלול לבני 60 ומעלה

  • הראל מסלול אג"ח ללא מניות

  • הראל מסלול מניות

  • הראל מסלול שקלי טווח קצר

באפשרותך לשנות את מסלול ההשקעה שבחרת בכל עת ובכך לקבוע את רמת הסיכון המתאימה לך, בהתאם לצרכיך, לרצונותיך ולציפיותיך משוק ההון. 

פעל בהתאם להנחיות שבמדריך זה לשינוי מסלול ההשקעה שלך.

אם ברשותך פוליסת ביטוח חיים פנסיוני שהופקה בשנה אחרת, עיין במדריך שינוי מסלול השקעה בפוליסת ביטוח חיים פנסיוני.

סומך על מי שמנהל את הכסף שלך? זה הזמן לבדוק!
למידע נוסף

​באפשרותך להגיש את הבקשה באמצעות מילוי טופס בקשה ייעודי לשינוי הרכב ההשקעה.

לתשומת ליבך,

  • לא ניתן לקבוע מסלולי השקעה שונים לפיצויים ולתגמולים.
  • בכל עת ניתן לבחור מסלול השקעה אחד בלבד.
  • אם ברשותך פוליסה הכוללת פיצויים אצל מעסיק נוכחי וברצונך לעבור למסלול השקעה השונה ממסלול ברירת המחדל, השינוי יתבצע רק לאחר אישור המעסיק (עליך להחתים את המעסיק בסעיף ד' בטופס הבקשה). אם הפוליסה כוללת את סעיף 14 לחוק פיצויי פיטורים, אין צורך באישור המעסיק.
  • בקשה לשינוי מסלול השקעה שתתקבל בחברה עד לסוף החודש, תטופל החל מה-1 לחודש העוקב.

לפרטים נוספים, פנה לסוכן הביטוח שלך, שיעניק לך את כל המידע הנחוץ וילווה אותך בתהליך הגשת הבקשה.

​​​באפשרותך להגיש את בקשתך באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, שילווה אותך בתהליך

בדואר, לכתובת: בית הראל, אבא הלל 3, ת"ד 10951 רמת גן, מיקוד 5211802

בדואר אלקטרוני: agafhaim@harel-ins.co.il

בפקס, למספר: 03-7348169

באפשרותך לוודא את הגעת הטופס בפקס באמצעות האתר או מוקד המענה הממוחשב, העומד לרשותך 24 שעות ביממה בטלפון: 1-700-702-870. השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. עדכון לאחר שעה 15:00 יתבצע למחרת.

בקשה לשינוי מסלול השקעה שתתקבל בחברה עד לסוף החודש, תטופל החל מה-1 לחודש העוקב.

אנו נעדכן אותך בנוגע להתקדמות הטיפול בבקשתך באמצעות סוכן הביטוח שלך ו/או באמצעות מכתב שיישלח לביתך בדואר.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*