>

​במקרים בהם אינך מעוניין להמשיך ולהפקיד לתוכנית החיסכון וההשקעה שברשותך, באפשרותך להגיש בקשה לסילוק תוכנית חיסכון והשקעה. הבקשה מתבצעת באמצעות טופס בקשה לסילוק, שמהותו גם ביטול כל הכיסויים הביטוחיים הקיימים עבורך בתוכנית ושמירת החיסכון הנצבר.

פעל בהתאם להנחיות שבמדריך זה להגשת בקשה לסילוק תוכנית חיסכון והשקעה.

סומך על מי שמנהל את הכסף שלך? זה הזמן לבדוק!
למידע נוסף

​בטרם תעביר בקשה לסילוק תוכנית החיסכון וההשקעה, אנא פנה לסוכן הביטוח שלך או לאגף ביטוח חיים, בטלפון: 03-7547393, לקבלת הסבר בנוגע למשמעות הסילוק וסיוע במציאת פתרון חלופי.

כחלק מתהליך הגשת הבקשה, תתבקש למלא טופס בקשה לסילוק ולשלוח אותו אלינו באמצעות סוכן הביטוח שלך או ישירות למוקד התפעול של הראל.

​​באפשרותך להגיש את בקשתך לסילוק תוכנית חיסכון באחת הדרכים הבאות:

באמצעות סוכן הביטוח שלך, שילווה אותך בתהליך

בדואר, לכתובת: בית הראל, אבא הלל 3, ת"ד 1951 רמת גן, מיקוד 5211802

בדואר אלקטרוני: agafhaim@harel-ins.co.il

בפקס, למספר: 03-7348169

באפשרותך לוודא את הגעת הטופס באמצעות האתר או מוקד המענה הממוחשב, העומד לרשותך 24 שעות ביממה בטלפון: 1-700-702-870. השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. עדכון לאחר שעה 15:00 יתבצע למחרת.

אנו נעדכן אותך בנוגע להתקדמות הטיפול בבקשתך באמצעות סוכן הביטוח שלך ו/או באמצעות מכתב שיישלח לביתך בדואר.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*