>

​​​​​​​​​​​פוליסת ביטוח הבריאות שברשותך מאפשרת לך ליהנות משירותים רפואיים הניתנים על-ידי נותני שירות הנמצאים בהסכם עם הראל. כדי להפעיל את השירות עליך לבדוק תחילה את סוג הפוליסה שברשותך.

  • אם ברשותך פוליסת ביטוח בריאות לעובדים זרים או לתיירים עם ספק שירות רפואי- קופת חולים מכבי, עליך לפנות למוקד הטלפוני במספר *3555. השירות הרפואי יינתן על ידי הצגת דרכון ומספר חבר בקופה, אין צורך בהצגת כרטיס מגנטי.
  • אם ברשותך פוליסת ביטוח בריאות לעובדים זרים או לתיירים בשיתוף עם קופת חולים כללית – עליך לפנות למוקד כללית במספר 2700*, לצורך קבלת טיפול רפואי יש להצטייד בכרטיס מגנטי.
  • ​אם ברשותך פוליסת ביטוח בריאות לתיירים עם ספק שירותי רפואי של הראל  – עליך לפנות למוקד שירות הראל בטלפונים: 03-7547020 או 1-800-414-422 (שיחת חינם).​​​


​ככלל, אנו ממליצים לך לבדוק את זכאותך או לקבל הכוונה מסוכן הביטוח שלך לפני פנייה לגורמים המקצועיים, כדי שתוכל למצות את זכויותיך.

תהליך קבלת הטיפול מתבצע באמצעות מוקד המידע למבוטחים, הפעיל 24 שעות ביממה ומעניק מענה במקרים רפואיים המכוסים בפוליסה.

אם הנך מעל גיל 67 וברצונך להגיש את תביעתך טלפונית, ניתן לפנות ל מוקד השירות שלנו.

​אם הנך זקוק לטיפול רפואי המכוסה במסגרת הפוליסה שברשותך, עליך לפנות למוקד המידע למבוטחים הפעיל 24 שעות ביממה (שיחת חינם) על מנת שיסייע לך בנושאים הבאים:

  • סיוע באיתור​ נותני השירותים הרפואיים.

​    ​ למעבר לאיתור בתי מרקחת עבור תיירים>


  • מתן התחייבויות לבתי חולים
  • מתן מידע כללי אודות זכאות בעת מקרה ביטוח
  • מספרי הטלפון של המוקד:
1-800-414-422 שיחת חינם
03-7547020

אפשר להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • ​​​​סוכן הביטוח שלך
  • ​​מוקדי המידע:

​- ה​​​​ראל: ​​​בטלפון 03-7547020 או 1-800-41-44-22 בשעות הפעילות: א'-ה', 8:00-16:00​

- קופת חולים מכבי - בטלפון 3555*

- קופת חולים כללית - בטלפון 2700*