>

אנו שמחים שבחרת להמשיך את פוליסת ביטוח הבריאות שלך בהראל וליהנות מכיסוי איכותי במגוון תחומי הבריאות.
כדי להאריך את תוקף הפוליסה שלך אפשר לפנות לסוכן הביטוח שלך או להגיש בקשה להארכת הפוליסה באופן עצמאי כאן. לתשומת לבך, אפשר להגיש בקשה לחידוש הפוליסה, ללא צורך בחיתום רפואי חדש, תוך 90 יום מסיום הפוליסה הקודמת*. 

לצורך הגשת בקשה להארכת ביטוח רפואי ברצף לעובדים זרים – הכנו לך את המדריך הבא.​

אם ברצונך להאריך את הפוליסה שברשותך לפני סיום הפוליסה הקיימת (כלומר, הארכה ברצף), עליך לבצע את הפעולות הבאות:​

  • למלא את טופס הבקשה להארכת ביטוח ברצף - עובדים זרים בישראל.
  • למלא את פרטיך האישיים, פרטי המעסיק ותקופת ההארכה הרצויה.
  • למלא את פרטי אמצעי התשלום בפוליסה ו/או הוראת קבע חתומה על-ידי הבנק.

לאחר מילוי הטפסים, יש לשלוח אותם להראל באמצעות סוכן הביטוח שלך או ישירות לידי מחלקת פוליסות ביטוחי עובדים זרים בהראל, באחת הדרכים הבאות:

בדואר אלקטרוני, לכתובת: fax7930@harel-ins.co.il

בפקס, למספר: 03-7348083 

ניתן לוודא את הגעת המסמכים במוקד השירות 03-7547020 או במספר החינם 1-800-41-44-22
בימים א' - ה', בין השעות 8:00-17:00.

  • אנחנו נטפל בבקשה שלך תוך 72 שעות מרגע קבלת הטופס. 
  • ההארכה תיכנס לתוקפה מתום תקופת הביטוח הקודמת. ​​

אפשר להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד המידע בטלפון 03-7547020 או במספר חינם 1-800-41-44-22, בשעות הפעילות: א'-ה', 8:00-17:00