>

​אנו עושים מאמצים רבים על מנת להעניק לך את השירות הטוב ביותר. לפיכך חשוב לנו להיות מעודכנים בדבר פרטיך האישיים כגון טלפון, כתובת מגורים ופרטים נוספים.

באפשרותך לעדכן או לשנות את פרטיך ואת פרטי המבוטחים בפוליסה שברשותך בקלות ובמהירות באמצעות הגשת בקשה לעדכון פרטי מבוטח.

פעל בהתאם להנחיות מדריך זה לצורך הגשת בקשה לעדכון פרטים.

במידה וחלו שינויים בפרטיך האישיים כגון כתובת מגורים, מספר טלפון, שם או שם משפחה, מקצוע ועוד, הנך מתבקש לעדכן אותנו בדבר השינוי באמצעות מילוי טופס בקשה לעדכון פרטי מבוטח.

באמצעות פרטים אלה אנו נוכל לשמור עמך על קשר ולהעניק לך שירות טוב יותר על ידי משלוח דיווחים ומידע נוסף בדואר, בדואר האלקטרוני או בטלפון שמסרת לנו.

​באפשרותך להעביר אלינו את הטופס באחת הדרכים הבאות:

בפקס, למספר: 03-7348169

באפשרותך לוודא את הגעת הטופס בפקס באמצעות האתר או מוקד המענה הממוחשב, העומד לרשותך 24 שעות ביממה בטלפון: 1-700-702-870. השירות ניתן שלוש שעות לאחר שליחת הטופס. פקס שיתקבל לאחר השעה 15:00 יעודכן במערכת ביום העבודה הבא.

בדואר, לכתובת: אבא הלל 3, ת"ד 10951, רמת גן, מיקוד 5211802, לידי מחלקת תביעות חיים 

באמצעות שירות הלקוחות / סוכן משווק

בדואר אלקטרוני, לכתובת: agafhaim@harel-ins.co.il

 

אנו נעדכן אותך בנוגע להתקדמות הטיפול בבקשתך באמצעות סוכן הביטוח שלך ו/או באמצעות מכתב שיישלח לביתך בדואר.

​​באפשרותך להתעדכן במצב הבקשה שלך בכל עת באמצעות:

  • סוכן הביטוח שלך
  • מוקד שירות הלקוחות של הראל, בטלפון 2735*